Tłumiki do drzwi TD-28 i TDE-28

Nastawne

Wykonanie podstawowe TD-28

Tabela parametrów

Typ

skok A

mm

skok B

mm

C

L maks.

masa

maks.

kg

maks.

siła tłumiąca Q

N

maks. pochłanianie energii

W3

Nm/skok

maks.

siła zwrotna

N

wykonanie standardowe,

ze sprężyną powrotną

TD-28-50-50

50

50

220

402

150

1 550

75

30

F

TD-28-70-70

70

70

260

482

200

1 550

70

30

F

TD-28-100-100

100

100

220

502

250

1 550

80

40

F

TD-28-120-120

120

120

208

410

250

3 800

165

0

D

Inne wykonania na zapytanie.

MB-16

Kołnierz zaciskowy

zbliż. śrub M5x40

Wykonanie podstawowe TDE-28

Dane techniczne

Na zamówienie: Różne charakterystyki, specjalne długości,

uszczelnienia i inne.

Prędkość uderzenia: 0,1 do 2 m/s

Nastawa: Wyciągnij tłoczysko całkowicie i przekręć głowicę.

Wewnętrzna zębata nastawa pozwala na nastawę tłumienia

w obu kierunkach niezalężnie. W trakcie nastawiania wymiar

L może ulec wydłużeniu o maks. 4 mm.

Materiał: Tłoczysko: chromowane; Korpus: stal ocynkowana.

Dopuszczalny zakres temperatur: -20 °C do 80 °C

Funkcja: Tłumiki do drzwi ACE to jedno- lub dwutłoczyskowe

amortyzatory hydrauliczne stosowane do amortyzacji w drzwiach

wind, drzwiach automatycznych i przesuwanych oraz innych

podobnych aplikacjach.

Liczba skoków na min.: maks. 10

Tabela parametrów

Typ

skok

mm

C

L maks.

masa maks.

kg

maks.

siła tłumiąca Q

N

maks. pochłanianie energii

W3

Nm/skok

maks.

siła zwrotna

N

TDE-28-50

50

130

221

4 000

2 400

80

30

TDE-28-70

70

158

269

5 600

2 400

112

30

TDE-28-100

100

193

333

8 000

2 400

160

30

TDE-28-120

120

214

373

7 000

2 400

190

40

Hamulce olejowe

Przykłady zastosowania

Tłumiony ruch wahadłowy

Przy dojeździe kabiny kolejki linowej do stacji pasażerowie

odczuwają wstrząsy związane z zetknięciem z najazdem.

Aby zredukować kołysanie zastosowano hamulce olejowe typu

HB-40-300-EE-X-P. Konstruktorzy przegubowo połączonej

z zawieszeniem gondoli, wykorzystali zaletę hamulca polegającą

na zdolności obustronnego tłumienia w zakresie do 10 000 N.

Hamulce olejowe podwyższają komfort jazdy gondolą

Precyzyjne odwijanie

Hamulce olejowe ACE wyrównują ruch wózka maszyny tekstylnej.

Przy zmianie 130 kilogramowej szpuli wózek powinien poruszać się

równomiernie w obu kierunkach i nie powinno dochodzić do odbić

w położeniu końcowym. Jest to możliwe dzięki kontrolerom

prędkości typu DVC-32-100EU. Bezobsługowe, gotowe

do zabudowy doskonale nadają się do precyzyjnego nastawiania

prędkości w obu kierunkach ruchu. Można je nastawiać niezależnie

w obu kierunkach i w każdym położeniu skoku. Dzięki smukłej

konstrukcji i dużemu wyborowi mocowań pozwalają się łatwo

instalować w maszynach tekstylnych.

Maszyna tekstylna przewija jeszcze lepiej

 

Hamulce olejowe ACE to gotowe do zabudowy,

bezobsługowe, kompletne systemy.

Dostępne z cylindrami o średnicy od 12 mm

do 70 mm i długościach skoków do 800 mm.

Mogą być stosowane jako jedno- lub dwukierunkowo

działające hamulce. W wersji z tłumieniem

w jednym kierunku, w kierunku przeciwnym ruch

jest swobodny. Prędkość ruchu jest nastawna

i pozostaje stała na całej długości skoku.

Segment zębaty umożliwia łatwą nastawę

dławienia. Hamulce olejowe przypominają

formą sprężyny gazowe. Powlekany cylinder

i tłoczysko ze specjalną powłoką odporną

na ścieranie zapewniają wyjątkowo długą

żywotność i doskonałą ochronę antykorozyjną.

Szeroki wybór akcesoriów montażowych ułatwia

montaż i pozwala na uniwersalne zastosowanie

hamulców olejowych. Stosowane są

np. do tłumienia mas poruszających się ruchem

wahliwym.

Funkcja: Nastawa prędkości ruchu

następuje poprzez przekręcenie

tłoczyska przed zabudową, w pozycji

jego całkowitego wysunięcia

lub wciśnięcia. Nastawa jest bezstopniowa.

Medium: Olej hydrauliczny

Zabudowa: Dowolna. Elementy

mocujące należy zabezpieczyć

przed odkręceniem.

Dopuszczalny zakres temperatur:

-20 °C do 80 °C

Na zamówienie: Specjalne

długości, skoki, uszczelnienia

i mocowania.

Hamulce olejowe HB-12

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 20 N do 180 N)

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HB-12-10 , HB-12-20 , HB-12-30 , HB-12-40, HB-12-50, HB-12-60 , HB-12-70 , HB-12-80,

Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A3,5-M5 , Gwint B3,5-M5, Przegub kątowy kulisty C3,5-M5 , Widełki D3,5-M5 , Przegub

kulisty płaski E3,5-M5 , Przegub kulisty G3,5-M5 ,

Tuleja ochronna

W3,5-12

Dane techniczne

Nastawa: Nastawa w przeciwieństwie do hamulców olejowych HB-15

do HB-70 następuje przez gwintowany trzpień na spodzie cylindra.

Wymagana siła hamowania jest precyzyjnie nastawiana przy użyciu

śrubokrętu (wskazówki - str. 159).

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce

olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 21% skoku.

Materiał: Tłoczysko: stal nierdzewna V2A (1.4305);

Hamulce olejowe HB-15

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 20 N do 800 N)

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HB-15-25 , HB-15-50, HB-15-75 , HB-15-100 , HB-15-150 ,

Rodzaj elementu mocującego : Ucho mocujące A5 , Gwint B5 , Przegub kątowy kulisty C5 , Widełki D5, Przegub kulisty płaski E5 , Przegub kulisty G5 ,

Dane techniczne

Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.

Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć

przed odkręceniem.

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce

olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.

Materiał: Korpus: stal powlekana; Tłoczysko: z powłoką odporną

na ścieranie; Mocowania: stal ocynkowana.

Hamulce olejowe HB-22

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 1800 N)

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HB-22-50 , HB-22-100, HB-22-150, HB-22-200, HB-22-250,

Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A8 , Gwint B8 , Przegub kątowy kulisty C8 , Widełki D8 , Przegub kulisty płaski E8 , Przegub kulisty G8

Dane techniczne

Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.

Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć

przed odkręceniem.

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce

olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.

Materiał: Korpus: stal powlekana; Tłoczysko: z powłoką odporną

na ścieranie; Mocowania: stal ocynkowana.

Hamulce olejowe HB-28

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 3000 N)

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HB-28-100 , HB-28-150 , HB-28-200 , HB-28-250 , HB-28-300 , HB-28-350 , HB-28-400 , HB-28-500

Rodzaj elementu mocującego : Ucho mocujące A8 , Gwint B8 , Przegub kątowy kulisty C8, Widełki D8 , Przegub kulisty płaski E8 , Przegub kulisty G8 ,

Dane techniczne

Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.

Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć

przed odkręceniem.

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wsunięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce

olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.

Materiał: Korpus: stal powlekana; Tłoczysko: z powłoką odporną

na ścieranie; Mocowania: stal ocynkowana.

Hamulce olejowe HB-40

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 10 000 N)

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HB-40-100 , HB-40-150, HB-40-200 , HB-40-300 , HB-40-400 , HB-40-500 , HB-40-600, HB-40-700, HB-40-800

Rodzaj elementu mocującego : Ucho mocujące A14 , Gwint B14 , Przegub kątowy kulisty C14, Widełki D14, Przegub kulisty płaski E14

Dane techniczne

Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.

Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć

przed odkręceniem.

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wsunięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce

olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.

Materiał: Korpus: stal powlekana; Tłoczysko: z powłoką odporną

na ścieranie; Mocowania: stal ocynkowana.

Hamulce olejowe HB-70

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 2000 N do 50 000 N)

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HB-70-100, HB-70-200 , HB-70-300 , HB-70-400 , HB-70-400, HB-70-500, HB-70-600, HB-70-700, HB-70-800,

Rodzaj elementu mocującego : Gwint B24, Widełki D24, Przegub kulisty płaski E24,

Dane techniczne

Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.

Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć

przed odkręceniem.

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wsunięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 8 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Na 5-6 mm przed końcem skoku (w obu kierunkach) należy

przewidzieć zderzak mechaniczny.

Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce

olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.

Materiał: Korpus: stal powlekana lub ocynkowana;

Tłoczysko: chromowane; Mocowania: stal ocynkowana.

Dzielony tłok: Dostępne w wersji specjalnej, eliminującej jałowy skok.

Siła pchająca min. 250 N; Wymiar L + 150 mm.

Hamulce olejowe

Nastawne

Instrukcja nastawy HB-15 do HB-70 i HBS-28 do HBS-70

Nastawa wyłącznie przy całkowicie wciśniętym lub wysuniętym tłoczysku.

1. Mocno uchwycić korpus.

2. a) Przy wysuniętym tłoczysku:

nastawa przez przekręcenie tłoczyska wg rysunku. W trakcie

przekręcania lekko ciągnąć za tłoczysko, aby tłok osiadł

na miejscu.

b) Przy wciśniętym tłoczysku:

nastawa przez przekręcenie tłoczyska.

W trakcie przekręcania lekko dociskać tłoczysko, aby tłok osiadł

na miejscu.

Kręcąc w prawo: silne tłumienie

Kręcąc w lewo: słabe tłumienie

3. Przy odczuwalnym wzroście oporu należy zakończyć proces!

UWAGA: nie przekręcać na siłę, aby nie doprowadzić do uszkodzenia

segmentu nastawy.

4. Sprawdzić poziom tłumienia, a w razie potrzeby powtórzyć kroki

od 1 do 3.

5. W wykonaniach z podzielonym tłokiem (T) nastawa jest możliwa

wyłącznie przy wysuniętym tłoczysku.

Instrukcja nastawy HB-12

 

Nastawne Tłumiki olejowe ACE

to bezobsługowe, samodzielne, zamknięte

urządzenia, gotowe do zabudowy, służące

do precyzyjnego kontrolowania tłumienia

w obu kierunkach ruchu. Prędkość ruchu może

być nastawiania niezależnie w obu kierunkach

w każdym momencie skoku. Hamulce HBD

są idealne do kontroli ruchu wahadłowego

lub jako zmienny kontroler oporu w urządzeniach

sportowych, sprzęcie do ćwiczeń i rehabilitacyjnym.

Dzięki nowym, precyzyjnym elementom

dozującym tłumiki te zapewniają stały poziom

tłumienia, który może być kontrolowany

niezależnie od kierunku ruchu już po zamontowaniu

tłumika. Powlekana obudowa cylindra

i utwardzane, chromowane, stalowe tłoczysko

zapewniają wysoką jakość i żywotność. Szeroki

wybór elementów mocujących ułatwia montaż

w wielu różnych aplikacjach.

Zderzak: Należy zapewnić zewnętrzny zderzak mechaniczny

na 1 do 1,5 mm przed końcem skoku w każdym kierunku.

Materiał: Tłoczysko: stal utwardzona, chromowana;

korpus: stal powlekana.

Wskazówki: Przestój w pracy może

dojść do wysuszenia uszczelnień,

co może spowodować wzrost siły

rozruchowej w początkowych

cyklach.

Zabudowa: Dowolna. Mocowania

należy zabezpieczyć przed odkręceniem.

Dopuszczalny zakres temperatur:

0 °C do 65 °C

Maximum speed: 0,5 m/s

Na zamówienie: Wykonania

specjalne, np. wymiary, uszczelnienia,

mocowania itp.

Tłumiki olejowe HBD-70

Nastawne (Siła pchająca / ciągnąca 150 N do 10 0000 N)

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocujacego

Typ: HBD-70-100, HBD-70-150, HBD-70-200, HBD-70-300, HBD-70-400, HBD-70-500,

Rodzaj elementu mocującego: Gwint B14, Ucho mocujące A14, Przegub kątowy kulisty

C14, Widełki D14, Przegub kulisty płaski

E14

 

Hamulce olejowe ACE to gotowe do zabudowy,

bezobsługowe, kompletne systemy. Dostępne

z cylindrami o średnicy od 28 mm do 70 mm

i długościach skoków do 800 mm. Mogą być

stosowane jako jedno- lub dwukierunkowo

działające hamulce. W wersji z tłumieniem

w jednym kierunku, w przeciwnym kierunku ruch

jest swobodny. Prędkość ruchu jest nastawna

i pozostaje stała na całej długości skoku.

Segment zębaty umożliwia łatwą nastawę

dławienia na całej długości skoku. Hamulce

olejowe przypominają formą sprężyny gazowe.

Ocynkowany cylinder i chromowane

tłoczysko zapewniają wysoką jakość

i trwałość. Szeroki wybór akcesoriów

montażowych ułatwia montaż i pozwala

na uniwersalne zastosowanie hamulców

olejowych. Stosowane są np. do tłumienia mas

poruszających się ruchem wahliwym. Nastawa

prędkości ruchu następuje poprzez przekręcenie

tłoczyska przed zabudową, w pozycji całkowicie

wysuniętego lub schowanego tłoczyska.

Nastawa jest bezstopniowa.

Medium: Olej hydrauliczny

Wskazówki: W przypadku długiego

przestoju, aby rozpocząć pracę

urządzenia może być konieczne

użycie większej siły.

Zabudowa: Dowolna. Elementy

mocujące należy zabezpieczyć

przed odkręceniem.

Dopuszczalny zakres temperatur:

-20 °C do 80 °C

Na zamówienie: Specjalne

długości, skoki, uszczelnienia

i mocowania.

Hamulce olejowe HBS-28

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 3000 N)

Bez jałowego skoku

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HBS-28-50 , HBS-28-100, HBS-28-150, HBS-28-200, HBS-28-250, HBS-28-300, HBS-28-350, HBS-28-400

Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A8, Gwint B8, Przegub kątowy kulisty C8, Widełki D8, Przegub kulisty płaski E8,

Przegub kulisty G8 , Tuleja ochronna ,

Wahliwy blok montażowy

MBS-28

Dane techniczne

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder i mocowania: stal

ocynkowana.

Hamulce olejowe HBS-35

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 10 000 N)

Bez jałowego skoku

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HBS-35-100 , HBS-35-150 , HBS-35-200 , HBS-35-300 , HBS-35-400 , HBS-35-500 , HBS-35-600, HBS-35-700, HBS-35-800 ,

Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A10 , Gwint B10 , Przegub kątowy kulisty C10, Widełki D10 , Przegub kulisty płaski E10,

Tuleja ochronna ,

Wahliwy blok montażowy

MBS-35

Dane techniczne

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder i mocowania: stal

ocynkowana.

Hamulce olejowe HBS-70

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 2000 N do 40 000 N)

Bez jałowego skoku

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HBS-70-100 , HBS-70-200 , HBS-70-300 , HBS-70-400 , HBS-70-500 , HBS-70-600 , HBS-70-700 , HBS-70-800 ,

Rodzaj elementu mocującego : Gwint B24 , Widełki D24 , Przegub kulisty płaski E24 , Tuleja ochronna

W24-70,

Wahliwy blok montażowy

MBS-70

Dane techniczne

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 8 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Na 5-6 mm przed końcem skoku (w obu kierunkach) należy

przewidzieć zderzak mechaniczny.

Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder: stal czerniona

lub galwanizowana; Elementy mocujące: stal ocynkowana.

 

 

Hydrauliczne kontrolery prędkości DVC

to gotowe do zabudowy, bezobsługowe,

kompletne systemy służące do precyzyjnej

nastawy prędkości niezależnie w obu kierunkach

ruchu. Mogą być stosowane np. jako

tłumiki przy masach poruszających się ruchem

wahadłowym. Szeroki wybór elementów

mocujących umożliwia i ułatwia montaż.

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Medium: Olej ATF o lepkości 42cSt. przy 40 °C

Materiał: Tłoczysko: chromowane; Korpus: aluminium czernione;

Mocowania: stal ocynkowana.

Wskazówki: W przypadku długiego

przestoju, aby rozpocząć pracę

urządzenia może być konieczne

użycie większej siły.

Zabudowa: Dowolna. Elementy

mocujące należy zabezpieczyć

przed odkręceniem.

Dopuszczalny zakres temperatur:

0 °C do 65 °C

Na zamówienie: Możliwe wykonania

specjalne, w tym ze specjalnym

olejem. Hamowanie tylko w jednym

kierunku - w kierunku przeciwnym

skok jałowy.

Kontrolery prędkości DVC-32

Nastawne (Siła pchająca / ciągnąca 42 N do 2000 N)

Rodzaj elementu mocujacego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocujacego

Typ: DVC-32-50EU, DVC-32-50EU-XX, DVC-32-100EU, DVC-32-100EU-XX, DVC-32-150EU, DVC-32-150EU-XX

Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A8, Gwint B8, Przegub kątowy kulisty

C8, Widełki D8, Przegub kulisty płaski 8,

Wykonanie –XX

Zakres działania w kierunku pchającym (wykres po lewej)

Zakres działania w kierunku ciągnącym (wykres po prawej

Więcej artykułów…

  1. Hamulce Przemysłowe Olejowe

Podkategorie