Drukuj

 

Hamulce olejowe ACE to gotowe do zabudowy,

bezobsługowe, kompletne systemy. Dostępne

z cylindrami o średnicy od 28 mm do 70 mm

i długościach skoków do 800 mm. Mogą być

stosowane jako jedno- lub dwukierunkowo

działające hamulce. W wersji z tłumieniem

w jednym kierunku, w przeciwnym kierunku ruch

jest swobodny. Prędkość ruchu jest nastawna

i pozostaje stała na całej długości skoku.

Segment zębaty umożliwia łatwą nastawę

dławienia na całej długości skoku. Hamulce

olejowe przypominają formą sprężyny gazowe.

Ocynkowany cylinder i chromowane

tłoczysko zapewniają wysoką jakość

i trwałość. Szeroki wybór akcesoriów

montażowych ułatwia montaż i pozwala

na uniwersalne zastosowanie hamulców

olejowych. Stosowane są np. do tłumienia mas

poruszających się ruchem wahliwym. Nastawa

prędkości ruchu następuje poprzez przekręcenie

tłoczyska przed zabudową, w pozycji całkowicie

wysuniętego lub schowanego tłoczyska.

Nastawa jest bezstopniowa.

Medium: Olej hydrauliczny

Wskazówki: W przypadku długiego

przestoju, aby rozpocząć pracę

urządzenia może być konieczne

użycie większej siły.

Zabudowa: Dowolna. Elementy

mocujące należy zabezpieczyć

przed odkręceniem.

Dopuszczalny zakres temperatur:

-20 °C do 80 °C

Na zamówienie: Specjalne

długości, skoki, uszczelnienia

i mocowania.

Hamulce olejowe HBS-28

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 3000 N)

Bez jałowego skoku

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HBS-28-50 , HBS-28-100, HBS-28-150, HBS-28-200, HBS-28-250, HBS-28-300, HBS-28-350, HBS-28-400

Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A8, Gwint B8, Przegub kątowy kulisty C8, Widełki D8, Przegub kulisty płaski E8,

Przegub kulisty G8 , Tuleja ochronna ,

Wahliwy blok montażowy

MBS-28

Dane techniczne

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder i mocowania: stal

ocynkowana.

Hamulce olejowe HBS-35

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 10 000 N)

Bez jałowego skoku

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HBS-35-100 , HBS-35-150 , HBS-35-200 , HBS-35-300 , HBS-35-400 , HBS-35-500 , HBS-35-600, HBS-35-700, HBS-35-800 ,

Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A10 , Gwint B10 , Przegub kątowy kulisty C10, Widełki D10 , Przegub kulisty płaski E10,

Tuleja ochronna ,

Wahliwy blok montażowy

MBS-35

Dane techniczne

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm

przed końcem skoku.

Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder i mocowania: stal

ocynkowana.

Hamulce olejowe HBS-70

Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 2000 N do 40 000 N)

Bez jałowego skoku

Rodzaj elementu mocującego

Wykonanie standardowe

Rodzaj elementu mocującego

Typ: HBS-70-100 , HBS-70-200 , HBS-70-300 , HBS-70-400 , HBS-70-500 , HBS-70-600 , HBS-70-700 , HBS-70-800 ,

Rodzaj elementu mocującego : Gwint B24 , Widełki D24 , Przegub kulisty płaski E24 , Tuleja ochronna

W24-70,

Wahliwy blok montażowy

MBS-70

Dane techniczne

Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie

tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót

zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły

hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie

siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać

nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.

Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu

maksymalnie o 8 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).

Zderzak: Na 5-6 mm przed końcem skoku (w obu kierunkach) należy

przewidzieć zderzak mechaniczny.

Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder: stal czerniona

lub galwanizowana; Elementy mocujące: stal ocynkowana.