Hamulce olejowe ACE to gotowe do zabudowy,
bezobsługowe, kompletne systemy. Dostępne
z cylindrami o średnicy od 28 mm do 70 mm
i długościach skoków do 800 mm. Mogą być
stosowane jako jedno- lub dwukierunkowo
działające hamulce. W wersji z tłumieniem
w jednym kierunku, w przeciwnym kierunku ruch
jest swobodny. Prędkość ruchu jest nastawna
i pozostaje stała na całej długości skoku.
Segment zębaty umożliwia łatwą nastawę
dławienia na całej długości skoku. Hamulce
olejowe przypominają formą sprężyny gazowe.
Ocynkowany cylinder i chromowane
tłoczysko zapewniają wysoką jakość
i trwałość. Szeroki wybór akcesoriów
montażowych ułatwia montaż i pozwala
na uniwersalne zastosowanie hamulców
olejowych. Stosowane są np. do tłumienia mas
poruszających się ruchem wahliwym. Nastawa
prędkości ruchu następuje poprzez przekręcenie
tłoczyska przed zabudową, w pozycji całkowicie
wysuniętego lub schowanego tłoczyska.
Nastawa jest bezstopniowa.
Medium: Olej hydrauliczny
Wskazówki: W przypadku długiego
przestoju, aby rozpocząć pracę
urządzenia może być konieczne
użycie większej siły.
Zabudowa: Dowolna. Elementy
mocujące należy zabezpieczyć
przed odkręceniem.
Dopuszczalny zakres temperatur:
-20 °C do 80 °C
Na zamówienie: Specjalne
długości, skoki, uszczelnienia
i mocowania.
Hamulce olejowe HBS-28
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 3000 N)
Bez jałowego skoku
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HBS-28-50 , HBS-28-100, HBS-28-150, HBS-28-200, HBS-28-250, HBS-28-300, HBS-28-350, HBS-28-400
Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A8, Gwint B8, Przegub kątowy kulisty C8, Widełki D8, Przegub kulisty płaski E8,
Przegub kulisty G8 , Tuleja ochronna ,
Wahliwy blok montażowy
MBS-28
Dane techniczne
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder i mocowania: stal
ocynkowana.
Hamulce olejowe HBS-35
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 10 000 N)
Bez jałowego skoku
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HBS-35-100 , HBS-35-150 , HBS-35-200 , HBS-35-300 , HBS-35-400 , HBS-35-500 , HBS-35-600, HBS-35-700, HBS-35-800 ,
Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A10 , Gwint B10 , Przegub kątowy kulisty C10, Widełki D10 , Przegub kulisty płaski E10,
Tuleja ochronna ,
Wahliwy blok montażowy
MBS-35
Dane techniczne
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder i mocowania: stal
ocynkowana.
Hamulce olejowe HBS-70
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 2000 N do 40 000 N)
Bez jałowego skoku
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HBS-70-100 , HBS-70-200 , HBS-70-300 , HBS-70-400 , HBS-70-500 , HBS-70-600 , HBS-70-700 , HBS-70-800 ,
Rodzaj elementu mocującego : Gwint B24 , Widełki D24 , Przegub kulisty płaski E24 , Tuleja ochronna
W24-70,
Wahliwy blok montażowy
MBS-70
Dane techniczne
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 8 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Na 5-6 mm przed końcem skoku (w obu kierunkach) należy
przewidzieć zderzak mechaniczny.
Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder: stal czerniona
lub galwanizowana; Elementy mocujące: stal ocynkowana.