Artykuły
Siłowniki zwarte, magnetyczne serii 31
Wersje: tandem i wieloskokowa
Podwójnego działania (31M-31F)
o12-16-20-25-32-40-50-63-80-100
Zwarta budowa umożliwia instalację tych siłowników w bardzo ograniczonej przestrzeni. Siłowniki mogą być montowane na łapach, kołnierzach lub z przegubem wahliwym. W celu uzupełnienia oferty siłowników zwartych wprowadzone zostały nowe typy: tandem i wieloskokowe. Siłowniki typu tandem mogą być 2, 3 i 4 sekcyjne i umożliwiają uzyskanie sił użytecznych 2, 3 lub 4 krotnie większych od realizowanych przez standardowe. Siłowniki wieloskokowe umożliwiają realizację maksymalnie trzech położeń tłoka wynikających ze skoków poszczególnych sekcji. Czujniki bezdotykowe oraz uchwyty montażowe zestawiono na stronie 1.24. |
Zwarta konstrukcja
Dostępne różne średnice
tłoków i różne skoki
Standardowe wersje magnetyczne
PARAMETRY OGÓLNE | |
---|---|
Rodzaj konstrukcji |
zwarta, profil |
Działanie |
podwójnego działania |
Materiały |
korpus i głowice - aluminium; tłoczysko - stal nierdzewna; uszczelki - poliuretan |
Sposób montażu |
kołnierz - łapy - uchwyt wahliwy |
Skoki |
tandem - 31M i 31F: o12÷25 = 1÷80 mm, o32÷100 = 1÷100 mm,. wieloskokowe 31M i 31F: o12÷25 = kalkulować x2 - max 200 mm, o32÷63 = kalkulować x2 - max 300 mm, o80÷100 = kalkulować x2 - max 400 mm |
Zakres temperatur |
0°C ÷ 80°C (dla suchego powietrza -20°C) |
.
Parametry Pneumatyczne | |
---|---|
Ciśnienie robocze |
1-10 bar |
Czynnik |
Czysta powietrze bez smarowania * |
Prędkość |
10 ÷ 1000 mm/s (bez obciążenia) |
*Jeśli prowadzone jest smarowanie powietrza, zaleca się stosowanie oleju ISOVG32. Rozpoczęty proces smarowania musi być kontynuowany przez cały czas eksploatacji. |
PRZYKŁAD OZNACZANIA
Uchwyty montażowe - patrz standardowa seria 31
SCHEMATY STOSOWANIA
Przykłady zamawiania
X1= 25 mm - X2= 100 mm
31M2A032A25/100N
Przykłady zamawiania
skok 25 mm
31M2A032A025N2 (2 stopnie)
Mod. 31F2A/31M2A...N... (Tandem)
WYMIARY | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
o |
oD |
D2 |
D3 |
E1 |
F |
H |
H1 |
H2 |
H3 |
H4 |
H5 |
K1 |
L |
L1 |
L2 |
T |
T1 |
T2 |
SW1 |
3 stopnie |
4 stopnie |
|||
H++++ H1++++ |
||||||||||||||||||||||||
12 |
6 |
M4 |
M3 |
6 |
M5 |
8 |
63,5 |
68 |
12,5 |
34,5 |
60 |
85,5 |
M6 |
29 |
18 |
30 |
6 |
16 |
4 |
5 |
89 |
93,5 |
114,5 |
119 |
16 |
8 |
M4 |
M4 |
6 |
M5 |
8 |
63,5 |
68 |
12,5 |
34,5 |
60,5 |
86,5 |
M8 |
29 |
18 |
30 |
8 |
20 |
4 |
7 |
89,5 |
94 |
115,5 |
120 |
20 |
10 |
M5 |
M5 |
6 |
M5 |
8 |
78 |
82,5 |
17 |
43,5 |
83,5 |
123,5 |
M10x1,25 |
36 |
22 |
37,7 |
10 |
22 |
4 |
8 |
118 |
122,5 |
158 |
162,5 |
25 |
10 |
M5 |
M5 |
6 |
M5 |
8 |
78 |
83,5 |
17 |
39,1 |
78,1 |
117,1 |
M10x1,25 |
40 |
26 |
41,5 |
10 |
22 |
4 |
8 |
117 |
122,5 |
156 |
161,5 |
32 |
12 |
M6 |
M6 |
6 |
G1/8 |
8 |
90,5 |
96,5 |
21,5 |
46,5 |
92,6 |
138,7 |
M10x1,25 |
50 |
32 |
52 |
12 |
22 |
4 |
10 |
136,5 |
142,5 |
182,5 |
188,5 |
40 |
12 |
M6 |
M6 |
6 |
G1/8 |
8 |
90,5 |
97 |
21,5 |
46,5 |
90,2 |
135,2 |
M10x1,25 |
60 |
42 |
62,5 |
12 |
22 |
4 |
10 |
135,5 |
142 |
180,5 |
187 |
50 |
16 |
M8 |
M8 |
6 |
G1/8 |
8 |
90,5 |
98 |
18 |
47,5 |
92,5 |
137,5 |
M10x1,25 |
68 |
50 |
71 |
12 |
24 |
4 |
13 |
135,5 |
143 |
180 |
188 |
63 |
16 |
M10 |
M8 |
8 |
G1/8 |
8 |
100,5 |
108 |
26 |
50,2 |
100,7 |
151,2 |
M10x1,25 |
87 |
62 |
91 |
12 |
24 |
4 |
13 |
151 |
158,5 |
201,5 |
209 |
80 |
20 |
M10 |
M10 |
8 |
G1/8 |
8,5 |
112 |
120 |
26,5 |
59 |
115 |
171 |
M16x1,5 |
107 |
82 |
111 |
16 |
32 |
4 |
17 |
168 |
176 |
224 |
232 |
100 |
25 |
M10 |
M12 |
8 |
G1/4 |
10,5 |
135,5 |
145,5 |
26,5 |
71,3 |
140,4 |
209,5 |
M20x1,5 |
128 |
103 |
133 |
20 |
40 |
4 |
22 |
204,5 |
214,5 |
237,5 |
283,5 |
Mod. 31F2A/31M2A...X1/X2/X3/X4N (wieloskokowe)
X1 = skok siłownika pierwszego
X2 = skok siłownika drugiego
WYMIARY | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
o |
oD |
D2 |
D3 |
E1 |
F |
H |
H1 |
H2 |
K1 |
L |
L1 |
L2 |
T |
T1 |
T2 |
SW1 |
|
12 |
6 |
M4 |
M3 |
6 |
M5 |
8 |
34,5 |
63,5 |
12,5 |
M6 |
29 |
18 |
30 |
6 |
16 |
4 |
5 |
16 |
8 |
M4 |
M4 |
6 |
M5 |
8 |
34,5 |
63,5 |
12,5 |
M8 |
29 |
18 |
30 |
8 |
20 |
4 |
7 |
20 |
10 |
M5 |
M5 |
6 |
M5 |
8 |
43,5 |
78 |
17 |
M10x1,25 |
36 |
22 |
37,5 |
10 |
22 |
4 |
8 |
25 |
10 |
M5 |
M5 |
6 |
M5 |
8 |
39,1 |
78 |
17 |
M10x1,25 |
40 |
26 |
41,5 |
10 |
22 |
4 |
8 |
32 |
12 |
M6 |
M6 |
6 |
G1/8 |
8 |
46,5 |
90,5 |
21,5 |
M10x1,25 |
50 |
32 |
52 |
12 |
22 |
4 |
10 |
40 |
12 |
M6 |
M6 |
6 |
G1/8 |
8 |
45 |
90,5 |
21,5 |
M10x1,25 |
60 |
42 |
62,5 |
12 |
22 |
4 |
10 |
50 |
16 |
M8 |
M8 |
6 |
G1/8 |
8 |
47 |
90,5 |
18 |
M10x1,25 |
68 |
50 |
71 |
12 |
24 |
4 |
13 |
63 |
16 |
M10 |
M8 |
8 |
G1/8 |
8 |
50 |
100,5 |
26 |
M10x1,25 |
87 |
62 |
91 |
12 |
24 |
4 |
13 |
80 |
20 |
M10 |
M10 |
8 |
G1/8 |
8,5 |
59 |
112 |
26,5 |
M16x1,5 |
107 |
82 |
111 |
16 |
32 |
4 |
17 |
100 |
25 |
M10 |
M12 |
8 |
G1/4 |
10,5 |
71 |
135,5 |
26,5 |
M20x1,5 |
128 |
103 |
133 |
20 |
40 |
4 |
22 |
Siłowniki serii 40
Podwójnego działania z amortyzacją,
magnetyczne
o160 - 200 (DIN/ISO 6431)
Siłowniki tej serii wymiarowo zgodne z normami DIN/ISO 6431 są oferowane dla dwóch średnic tłoka o160 i 200 mm. W tłokach tych siłowników podwójnego działania zamontowany jest magnes, dzięki któremu możliwe jest stosowanie czujników bezdotykowych położenia. Siłowniki posiadają regulowaną amortyzację pneumatyczną oraz dodatkowo amortyzację mechaniczną. Czujniki położenia wraz z osprzętem mocującym zestawiono na stronie 1.24. |
Zgodnie z normą DIN/ISO 6431
VDMA 24562
Tłoczysko nierdzewne
nagniatane
Amortyzacja pneumatyczna
regulowana
PARAMETRY OGÓLNE | |
---|---|
Rodzaj konstrukcji |
ze szpilkami ściągającymi |
Działanie |
podwójnego działania |
Materiały |
głowice - aluminium; pozostałe elementy - patrz oznaczenia |
Sposób montażu |
śrubami ściągającymi, kołnierz przedni lub tylny, na łapach wahliwie na czopach: przednich, środkowych lub tylnych; wahliwie na uchwycie przegubowym |
Zakres skoków |
10 ÷ 2500 mm |
Zakres temperatur |
0° ÷ 80°C (dla suchego powietrza - 20°C) |
.
PARAMETRY PNEUMATYCZNE | |
---|---|
Ciśnienie robocze |
1 ÷ 10 bar |
Prędkość |
10 ÷ 500 mm/s (bez obciążenia) |
Czynnik roboczy |
czyste powietrze bez smarowania* |
*Jeśli prowadzone jest smarowanie powietrza, zaleca się stosowanie oleju ISOVG32. Rozpoczęty proces smarowania musi być kontynuowany przez cały czas eksploatacji. |
TABELA STANDARDOWYCH SKOKÓW SIŁOWNIKÓW PODWÓJNEGO DZIAŁANIA SERII 40
Standardowe skoki | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
o |
25 |
50 |
75 |
80 |
100 |
125 |
150 |
160 |
200 |
250 |
300 |
320 |
400 |
500 |
160 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||||
200 |
- |
- |
- |
- |
Siłowniki serii 40
o |
oA |
KK |
D |
G |
F |
EE |
WH |
L1 |
L2 |
VD |
N |
P |
Q |
TG |
E |
SW1 |
SW2 |
SW3 |
długość amortyzacji | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
160 |
40 |
M36x2 |
65 |
25 |
12 |
53,5 |
72 |
G3/4 |
80 |
180 |
260 |
6 |
45 |
M16 |
26 |
140 |
176 |
36 |
17 |
4 |
45 |
200 |
40 |
M36x2 |
75 |
25 |
12 |
63,5 |
72 |
G3/4 |
95 |
180 |
275 |
6 |
45 |
M16 |
26 |
175 |
216 |
36 |
17 |
4 |
49 |
Siłowniki serii 40
Z obustronnym tłoczyskiem.
+ dodać skok
++ dodać 2 x skok
o |
oA |
KK |
oBD11 |
D |
G |
F |
EE |
WH |
L1 |
L2 |
VD |
N |
P |
Q |
TG |
E |
SW1 |
SW2 |
SW3 |
długość amortyzacji | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
160 |
40 |
M36x2 |
65 |
25 |
12 |
53,5 |
72 |
G3/4 |
80 |
180 |
340 |
6 |
45 |
M16 |
26 |
140 |
176 |
36 |
17 |
4 |
45 |
200 |
40 |
M36x2 |
75 |
25 |
12 |
63,5 |
72 |
G3/4 |
95 |
180 |
340 |
6 |
45 |
M16 |
26 |
175 |
216 |
36 |
17 |
4 |
49 |
Kołnierz czopowy środkowy, Mod. F...
WYMIARY | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
o |
XV1 ± 2 |
XV2 ± 2 |
XV3 ± 2 |
f |
TM h14 |
h |
TD e9 |
TL h14 |
UW |
R |
160 |
145 |
170 |
195 |
140 |
200 |
40 |
32 |
32 |
200 |
0,2 |
200 |
160 |
185 |
210 |
175 |
250 |
40 |
32 |
32 |
250 |
0,2 |
Mocowanie na łapach, Mod. B...
Materiał: stal ocynkowana.
W skład zespołu wchodzą:
2 łapy
4 śruby
+ dodać skok
WYMIARY | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
C |
G |
AO |
AU |
|||||
B-41-160 |
160 |
10 |
300 |
320 |
115 |
175 |
18 |
115 |
20 |
60 |
B-41-200 |
200 |
11 |
320 |
345 |
135 |
215 |
22 |
135 |
30 |
70 |
Przedni lub tylny kołnierz, Mod. D -E...
Materiał: aluminium.
W skład zespołu wchodzą:
1 kołnierz
4 śruby
WYMIARY | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
UF |
G1 |
|||||||
D-E-41-160 |
160 |
60 |
20 |
260 |
230 |
115 |
276 |
175 |
18 |
280 |
D-E-41-200 |
200 |
70 |
25 |
275 |
270 |
135 |
312 |
215 |
22 |
300 |
Kołnierz czopowy przedni i tylny, Mod. C-H...
Materiał: aluminium.
W skład zespołu wchodzą:
1 kołnierz czopowy
4 śruby
WYMIARY | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
L |
C |
D |
MR |
F |
G |
||||
C-H-41-160 |
160 |
30 |
35 |
55 |
180 |
315 |
30 |
140 |
175 |
90 |
170 |
C-H-41-200 |
200 |
30 |
35 |
60 |
180 |
335 |
30 |
175 |
215 |
90 |
170 |
Kołnierz czopowy tylny, Mod. L...
Materiał: aluminium.
W skład zespołu wchodzą:
1 kołnierz czopowy
4 śruby
WYMIARY | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
D |
C |
MR |
F |
G |
|||
L-41-160 |
160 |
30 |
35 |
55 |
315 |
30 |
140 |
175 |
90 |
L-41-200 |
200 |
30 |
35 |
60 |
335 |
30 |
175 |
215 |
90 |
Kołnierz czopowy oerodkowy, Mod. F...
Materiał: stal ocynkowana.
W skład zespołu wchodzą:
1 kołnierz czopowy środkowy
4 elementy zaciskowe
4 śruby montażowe
WYMIARY | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
h |
UW |
R |
||||||
F-160 |
160 |
145 |
170 |
195 |
200 |
40 |
32 |
32 |
200 |
0,2 |
F-200 |
200 |
160 |
185 |
210 |
250 |
40 |
32 |
32 |
250 |
0,2 |
Połączenie wahliwe, Mod. ZS*
Materiał: aluminium.
* niezgodne z normą
WYMIARY | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
TR |
AH |
C |
G |
G3 |
|||
ZS -160 |
160 |
140 |
16,5 |
140 |
20 |
180 |
30 |
315 |
105 |
ZS -200 |
200 |
175 |
16,5 |
140 |
25 |
220 |
30 |
335 |
125 |
Połączenie wahliwe, Mod. C+L+S
+ dodać skok
WYMIARY | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
o |
L |
C |
D |
F |
G |
|||
160 |
30 |
35 |
55 |
180 |
315 |
140 |
175 |
17 |
200 |
30 |
35 |
60 |
180 |
335 |
175 |
215 |
17 |
Wsporniki kołnierza czopowego środkowego, Mod. BF...
Materiał: aluminium.
W skład zespołu wchodzą:
2 wsporniki czopów
WYMIARY | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
oTD |
b1 |
b2 |
b3 |
L1 |
L2 |
h1 |
h2 |
h3 |
Od1 |
Od2 |
BF-160-200 |
160-200 |
32 |
35 |
17,5 |
4 |
60 |
92 |
30 |
60 |
16 |
26 |
18 |
Końcówka wclassełkowa tłoczyska, Mod. G...
Wg ISO 8140.
Materiał: stal ocynkowana.
WYMIARY | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
oCK |
LE |
CM |
CL |
ER |
CE |
KK |
B |
oB1 |
G-160-200 |
160-200 |
35 |
72 |
35 |
70 |
44 |
144 |
M36x 2 |
92 |
60 |
Końcówka kulista tłoczyska, Mod. GA...
Wg ISO 8139.
Materiał: stal ocynkowana.
WYMIARY | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
U |
EN |
ER |
AX |
CE |
KK |
oT |
Z |
SW |
|
GA-160-200 |
160-200 |
35 |
28 |
43 |
40 |
56 |
125 |
M36x 2 |
46 |
6 |
50 |
Sworzeń przegubu, Mod. S...
Materiał: stal nierdzewna.
W skład zespołu wchodzą:
1 sworzeń
2 pierścienie osadcze
WYMIARY | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
d |
L |
L1 |
L3 |
|
S -160-200 |
160-200 |
30 |
179 |
170,5 |
1,6 |
4,25 |
Nakrętka blokująca tłoczyska, Mod. U...
Materiał: stal ocynkowana.
WYMIARY | ||||
---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
D |
m |
SW |
U-160-200 |
160-200 |
M36x2 |
14 |
55 |
Siłowniki serii 41 - Profil aluminiowy
Podwójnego działania z amortyzacją, magnetyczne
o160 - 200 (DIN/ISO 6431)
Siłowniki serii 41 o średnicach 160 i 200 mm są zgodne z normą DIN/ISO 6431 określającą podstawowe wymiary tych elementów. Korpus wykonany z tłoczonego profilu aluminiowego zapewnia estetyczny wygląd. Uchwyty montażowe wprowadzone w głowicach zapewniają duży stopień bezpieczeństwa, a śruby ściągające pozostają ukryte w profilu aluminiowym. Siłowniki te standardowo posiadają regulowaną amortyzację pneumatyczną. Bezdotykowe czujniki położenia tłoka wraz z odpowiednimi uchwytami zestawiono na stronie 1.24. |
Wykonanie wg DIN/ISO 6431
VDMA 24562
Tłoczysko nierdzewne,
nagniatane
Regulowana amortyzacja
pneumatyczna
Rodzaj konstrukcji |
za śrubami ściągającymi |
---|---|
Działanie |
podwójnego działania |
Materiały |
głowice - aluminium; pozostałe części - patrz oznaczenia |
Montaż |
za pomocą śrub ściągających, kołnierze z przodu lub z tyłu, na łapach, na czopach z przodu, z tyłu lub w środku, na wsporniku wahliwym |
Zakres skoków |
10 ÷ 2500 mm |
Zakres temperatur |
0° ÷ 80°C (dla suchego powietrza - 20°C) |
.
PARAMETRY PNEUMATYCZNE | |
---|---|
Zakres ciśnień roboczych |
1 ÷ 10 bar |
Prędkość |
10 ÷ 500 mm/s (bez obciążenia) |
Czynnik roboczy |
czyste powietrze, bez smarowania* |
*Jeśli prowadzone jest smarowanie powietrza, zaleca się stosowanie oleju ISOVG32. Rozpoczęty proces smarowania musi być kontynuowany przez cały czas eksploatacji. |
Oznaczenie siłowników
STANDARDOWE SKOKI SIŁOWNIKÓW PODWÓJNEGO DZIAŁANIA SERII 41
STANDARDOWE SKOKI | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
o |
25 |
50 |
75 |
80 |
100 |
125 |
150 |
160 |
200 |
250 |
300 |
320 |
400 |
500 |
160 |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
||||||||
200 |
x |
x |
x |
Siłowniki serii 41
+ dodać skok
WYMIARY | ||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
o |
oA |
KK |
D |
G |
F |
H |
EE |
WH |
L1 |
L2 |
VD |
N |
P |
Q |
TG |
E |
SW1 |
SW2 |
SW3 |
długość amortyzacji |
||
160 |
40 |
M36x2 |
65 |
25 |
12 |
53,5 |
72 |
6 |
G3/4 |
80 |
180 |
260 |
6 |
45 |
M16 |
26 |
140 |
176 |
36 |
17 |
4 |
45 |
200 |
40 |
M36x2 |
75 |
25 |
12 |
63,5 |
72 |
6 |
G3/4 |
95 |
180 |
275 |
6 |
45 |
M16 |
26 |
175 |
216 |
36 |
17 |
4 |
49 |
Siłowniki serii 41
Z obustronnym tłoczyskiem
+ dodać skok
++ dodać 2 x skok
WYMIARY | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
o |
oA |
KK |
D |
G |
F |
EE |
WH |
L1 |
L2 |
VD |
N |
P |
Q |
TG |
E |
SW1 |
SW2 |
SW3 |
długość amortyzacji |
||
160 |
40 |
M36x2 |
65 |
25 |
12 |
53,5 |
72 |
G3/4 |
80 |
180 |
340 |
6 |
45 |
M16 |
26 |
140 |
176 |
36 |
17 |
4 |
45 |
200 |
40 |
M36x2 |
75 |
25 |
12 |
63,5 |
72 |
G3/4 |
95 |
180 |
370 |
6 |
45 |
M16 |
26 |
175 |
216 |
36 |
17 |
4 |
49 |
Mocowanie na łapach, Mod. B...
Materiał: stal ocynkowana.
W skład zespołu wchodzą:
2 łapy
4 śruby
+ dodać skok
WYMIARY | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
C |
G |
AO |
AU |
|||||
B-41-160 |
160 |
10 |
300 |
320 |
115 |
175 |
18 |
115 |
20 |
60 |
B-41-200 |
200 |
11 |
320 |
345 |
135 |
215 |
22 |
135 |
30 |
70 |
Kołnierz przedni lub tylny, Mod. DE...
Materiał: aluminium.
W skład zespołu wchodzą:
1 kołnierz
4 śruby
+ dodać skok
WYMIARY | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
UF |
G1 |
|||||||
D-E-41-160 |
160 |
60 |
20 |
260 |
230 |
115 |
276 |
175 |
18 |
280 |
D-E-41-200 |
200 |
70 |
25 |
275 |
270 |
135 |
312 |
215 |
22 |
300 |
Kołnierz czopowy przedni lub tylny, Mod. C-H...
Materiał: aluminium.
W skład zespołu wchodzą:
1 kołnierz czopowy
4 śruby
WYMIARY | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
L |
C |
D |
MR |
F |
G |
||||
C-H-41-160 |
160 |
30 |
35 |
55 |
180 |
315 |
30 |
140 |
175 |
90 |
170 |
C-H-41-200 |
200 |
30 |
35 |
60 |
180 |
335 |
30 |
175 |
215 |
90 |
170 |
Kołnierz czopowy tylny, Mod. L...
Materiał: aluminium.
W skład zespołu wchodzą:
1 kołnierz czopowy
4 śruby
+ dodać skok
WYMIARY | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
L |
XD |
MR |
F |
G |
|||
L-41-160 |
160 |
30 |
35 |
55 |
315 |
30 |
140 |
175 |
90 |
L-41-200 |
200 |
30 |
35 |
60 |
335 |
30 |
175 |
215 |
90 |
Kołnierz czopowy środkowy, Mod. F...
Materiał: stal ocynkowana.
W skład zespołu wchodzą:
1 kołnierz czopowy środkowy
4 elementy zaciskowe
4 śruby montażowe
+ dodać skok
WYMIARY | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
h |
UW |
R |
||||||
F-41-160 |
160 |
145 |
170 |
195 |
200 |
40 |
32 |
32 |
200 |
0,2 |
F-41-200 |
200 |
160 |
185 |
210 |
250 |
40 |
32 |
32 |
250 |
0,2 |
Połączenie wahliwe, Mod. ZS*...
Materiał: aluminium
*niezgodne z normą
+ dodać skok
WYMIARY | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
TR |
AH |
C |
G |
G3 |
|||
ZS -160 |
160 |
140 |
16,5 |
140 |
20 |
180 |
30 |
315 |
105 |
ZS -200 |
200 |
175 |
16,5 |
140 |
25 |
220 |
30 |
335 |
125 |
Połączenie wahliwe, Mod. C+L+S
+ dodać skok
WYMIARY | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
o |
L |
C |
D |
F |
G |
|||
160 |
30 |
35 |
55 |
180 |
315 |
140 |
175 |
17 |
200 |
30 |
35 |
60 |
180 |
335 |
175 |
215 |
17 |
Wsporniki kołnierza czopowego, środkowego, Mod. BF...
Materiał: aluminium.
W skład zespołu wchodzą:
2 wsporniki czopów
+ dodać skok
WYMIARY | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
oTD |
b1 |
b2 |
b3 |
L1 |
L2 |
h1 |
h2 |
h3 |
Od1 |
Od2 |
BF-160-200 |
160-200 |
32 |
35 |
17,5 |
4 |
60 |
92 |
30 |
60 |
16 |
26 |
18 |
Końcówka wclassełkowa tłoczyska, Mod. G...
Wg ISO 8140.
Materiał: stal ocynkowana.
WYMIARY | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
oCK |
LE |
CM |
CL |
ER |
CE |
KK |
B |
oB1 |
G-160-200 |
160-200 |
35 |
72 |
35 |
70 |
44 |
144 |
M36x 2 |
92 |
60 |
Końcówka kulista tłoczyska, Mod. GA...
Wg ISO 8139.
Materiał: stal ocynkowana.
WYMIARY | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
U |
EN |
ER |
AX |
CE |
KK |
oT |
Z |
SW |
|
GA-160-200 |
160-200 |
35 |
28 |
43 |
40 |
56 |
125 |
M36x 2 |
46 |
6 |
50 |
Sworzeń przegubu, Mod. S...
Materiał: stal ocynkowana.
W skład zespołu wchodzą:
1 sworzeń
2 pierścienie osadne
WYMIARY | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
d |
L |
L1 |
L2 h13 |
L3 |
S -160-200 |
160-200 |
30 |
179 |
170,5 |
1,6 |
4,25 |
Nakrętka blokująca tłoczyska, Mod. U...
Materiał: stal ocynkowana.
WYMIARY | ||||
---|---|---|---|---|
Mod. |
o |
D |
m |
SW |
U-160-200 |
160-200 |
M36x2 |
14 |
55 |